Monday, January 13, 2014

{ New addiction: The bloodsucker }

Kan a few entri dulu aku ada share yang aku ni memang fanatik series. So, memandangkan supernatural, how i met your mother and new girl sedang cuti, kau ingat aku nak duduk diam biarkan ketagihan aku tanpa arah tuju?? Jadi, aku mendambakan diri pada the vampire diaries. Yeah yeah. Aku tahu, kau mesti cakap yang 'eh, twilight fan ghopenye si dayah ni.' iye! Aku mmg minat twilight bagai but trust me...the vampire diaries mmg lain sikit.

Bagi yang menyampah drama cintan cintun ala-ala gossip girl and one tree hill and tak suka all the drama yang ada dalam series, aku suggest kau janganlah tengok. Sebab bagi aku series kalau takde drama, takdelah dia boleh kekal berseason lamanya. Ada logikkan kat situ? No drama, no season. Cam supernatural, dari a simple plot yang ayah nak revenge yellow eyed demon hinggalah war between heaven and hell. So, same goes with vampire diaries, dari doppelganger elena gilbert hinggalah the first with since 2000 years ago yang serupa dengan stefan. Cinta sejati,fate and bla bla bla. Trust me, satu yang membezakan vampire diaries dengan supernatural is, every episode the writer never cease to surprise me!!! Honest to god!

And now, because of the vampire diaries, aku sibuk lorat nak download the originals. Which much better than the vampire diaries. Now, the series tht i've been watched ni, ajar aku banyak benda actually. But, yang tak bestnya, selera kau towards men, memanglah kau nak yang macam dalam series tu wei. But, kerana aku berpijak di bumi yang nyata, aku tahu aku takkan boleh dapat punya..but theres always hope. Hahahahahahahahahahahaha.

The list of series yang aku dok follow aku harap korang pun try skali.
It will change ur world. Ladidadadi! And aku nak share the series yang aku dok drooling nonton. Haha. The pictures are all from google. Its not mine at all. Saje nk share walau tahu korang semua mmg terer IT.



No comments:

Post a Comment