Friday, January 3, 2014

{ Burn burger burn: alkisah gemok sedunia }

Alkisah, aku dgn member opis pergi menggemukkan diri nak makan burger bakar. Jakun nak mati, baru tahu ada burger abang burn kat melaka ni.
But, let me tell you, tempat ni mmg cantik ye la, duduknya bebetul sebelah sungai melaka. So, kalau malam mmg kau akan nampak pemandangan malam melaka yang cantik. Bot lalu lalang penuh dengan tourist. So, yeah kalau kau nak ajak awek or pakwe nak bercanda, okayla kot. Tapi, xsesuai la nak jadikan tempat romantik! Kau gila! Ramai gila orang yang menjualkan diri kat sekeliling tu.
Maksud aku kat sini, tempat ni tempat drag queen mencari rezeki. So, kau kena hati-hati dengan personal belongings kau. Kawan aku makan sambil pelok handbag kot!!
Aku siap letak handbag dalam bonet kereta sebelum keluar kereta. Jadi, kau nmpak x kesanggupan aku nak mendebabkan diri. Aku nak share gambar makanan yang kami dambakan diri sepanjang malam sambil borak kosong gelak tawa macam pontianak.
Tengah dok makan, syaz lorat nak pegi beli anak tudung. Fine! Aku temankan pegi beli anak tudung dia and ina plak nak gi 7e! Fine! Aku turutkan.
Apa-apa pun, aku enjoy malam ni and lagi sukarkan keadaan utk aku tgglkan kawan-kawan sudong aku!!!! :'(

Macam aku cakap tadi, aku nak share gambar ngan korang. Gambar makanan and gambar dua hantu yang teman aku tadi!

No comments:

Post a Comment