Sunday, July 18, 2010

DRAMA.DRAMA.DRAMA

once upon a time, there live a girl who loves to make friends until one day she lost all of them just in a blink of an eye!
kenapa today nak start my story ala-ala cerita dongeng?
sebab bila terkenangkan waktu 'itu', how i wish it was all a dream and i never exist in that world.
but, unfortunately, all the things yang jadi memang dah jadi pun.
i cant turn back time.

honestly, part of me dah lupa habis pasal ni.
but, when im reading a friend's blog, she mention about something and it all coming back to me.
the hatred in me towards her dah takde langsung.
yang ada hanya perasaan biasa yang tiada benci mahupun suka. natural!
so, when im browsing FB just now, tangan gatal nak type seorang insan yang pernah bergelar sahabat and shockingly she appears in my lappy's screen and banyak benda berubah since we last met!
tapi, yang peliknya, perasaan sedih and marah timbul serentak.
kenapa? sebab dia pernah jadi my closest friend and she just vanish macam tu je without saying anything. pelik kan?

okay! i sounded a little bit pathetic when i actually said im sad, but nak buat macam mana? dah rasa hati macam tu.
orang yang saya dok bercerita dari mula sampai habis ni, nama dia AMIRA AHMAD.
to be honest, i dunno what i do wrong towards her.
tiba-tiba nak emo and hilangkan diri from me.
maybe sebab dah termakan racun si ular tedung tu, only GOD knows.
apa-apa pun, i really hope she's happy with her life and someday bila ada peluang akan jumpa lagi.

p/s: drama drama drama. kenapa hidup mesti jadi drama? i hate complicated things yet i have so many of them! apa-apa pun, im happy with what i have now and may allah bless me through everything that's going to happen to me! :)


No comments:

Post a Comment