Thursday, December 19, 2013

{ the series and the cacoon I called home}

Aku tak tahulah kalau korang nak kata aku ni pathetic ke apa.
Tapi aku ada satu perangai yang aku takleh nak ubah dari dari dulu. Aku mmg suka watch all kind of series. Sekarang ni aku tgh marathon series supernatural. And aku tak tahu kenapa aku gini,tapi aku mmg gini. Paham?
Takpe xpaham. Aku akan cuba pahamkan.
Aku ni jenis orang yang suka duduk rumah. Bukan sebab aku malas nak keluar, tapi aku mmg suka duduk rumah. Like building my own cacoon. Aktiviti aku dalam rumah is mengadap laptop and marathon series. And after tht, akan read my novels.
Boring, no??
Yes...saya tahu saya seorang yang membosankan. Aku tak jemu duduk atas katil yg super comfy letak all the bantal empuk keliling aku and on aircond to the coolest.
On laptop and baring. Percaya atau tidak aku mmg akan watch series FRIENDS like I never watched it before. But, like I said just now, aku tgh addicted dengan SUPERNATURAL. Aku dah re-download all the season from 1-8. Season 9 aku nak tggu till abis till season 10 keluar.
Aku mmg anti climax!! Aku tak suka nak tunggu for the next season next year and aku akan dok pikir...apa jadi wei..apa jadi...???
Adakah sam hidup? Dean mati?? Castiel manusia???! WHATTTT!!?? I just hate tht feeling.. I am a freak tht way... Haha.
And baru si konon nak stop nonton series, bff aku gedik retis suruh aku follow american horror story! And siap tweet pasal beauty and the beast! Kau tak hangin? Sakit ati memon tau!! Banyak aku nak men-download nantila cik bedah oiiiiii!!!
Lepas supernatural ni, aku nak download vampire diaries! Percayalah cakap aku, kalau kau yak drooling tgk si damon, kau mmg lesbo! Hewhew.
Aku selalu angan-angan si konon boleh fight crime and evil gitu. Ko tengok! Kau dapat nampak x simptom gila series aku!?
Antara simptom aku ketika ini...paul walker kan baru mati kan!? Aku terpikir..adakah dia make a deal with crossroad demon?
Masa dapat tahu ada budak hilang dalam hutan, adakah itu kerja wendigo? Adakah ini parah!? Yes...aku mmg tgh dalam keadaan tenat!! Tapi,ada aku kisah? Aku tengok gak hokay!!
And bila aku tgk FRIENDS aku siap boleh angan-angan alangkah bagusnya aku ada kawan-kawan gini. So far aku dah ada monica and ross. I wish I have a phoebe and a joey! I dun wanna a rachel..sorry.. Hekhek.
Enough for now, mak besah nak pegi nonton series. Tata sayangs!!!

3 comments: