Monday, December 23, 2013

{ I am a fighter but not a superwoman }

Apa yang jadi pada aku, aku akan hadapi dengan hati yang terbuka. Apa yang jadi, aku akan terima je. Tapi, apa yang kau buat aku takkan lupa. Sebab apa yg kau buat tu akan beri kesan pada mak and abang aku juga.
Aku selalu pikir apa yang aku buat pada kau sampaikan kau buat aku gini. Tapi, takpe. Aku takkan bagi peluang pada kau untuk buat aku down. And I have to be strong for my mum and my brother. And also for myself. Aku kena kuat.
Banyak benda yang jadi dalam hidup aku. Sama ada suka atau duka, aku akan kuatkan diri. Aku tetap akan teruskan hidup. This is not the end of the world.
Kau bole dayah, aku tahu kau bole.
Aku akan change everything tht is bad happens in my life as an opportunity for me.

No comments:

Post a Comment