Saturday, June 20, 2009

pasar malam yang meriah

sebenarnya, petang tadi me n D pergi ke pasar malam Segamat yang tersangatlah meriah.
saya tak pernah tengok orang seramai itu.
mungkin sebab cuti.
neway, i wonder what's the best to eat for dinner.
after a long thinking, i've decided to buy nasi tomato and of course, with sambal lebih.
kakak yang baik hati dan ada sedikit pekak, meletakkan kuah lebih dengan muka bangga.
saya bayar dan blah.
and i singgah di kedai air kelapa laut...sungguh sedap.
abang comel tu bagi saya air kelapa dua dengan harga seringgit.
balik umah, cerita pada housemate, ema sangat jeles sebab air tebu dia singgit untuk satu.
balik je umah, im totally hungry and ate my nasi tomato and air kelapa. BURP!
wahhhh....
di sini saya ingin mengucapkan terima kasih pada makcik pasar malam dan abang pasar malam yang sudi menjual makanan yang sedap dan air yang enak untuk santapan saya pada malam ini.
dan tidak lupa juga pada D yang sudi temankan saya ke pasar malam sambil terserempak dengan B.Thank y'all!

2 comments: