Friday, June 19, 2009

~i am totally bummed~

so, today my mood is totally not in the right places.
saya sangat marah, pissed off dan sebagainya.
maybe ini adalah sindrom tengah bulan yang selalu dialami oleh saya?
apa pun, saya rasa saya akan memenuhi sindrom ini as soon as possible, sebab saya tak suka bila keadaan saya macam ni.
sampaikan, one of my closest fren cakap yang muka saya macam mak grieving lepas mati anak or better yet, muka macam nak mintak penumbuk. so, bayangkanlah keadaan muka saya yang agak comot itu.
few days coming, saya akan menghadapi finals for my intersession subject.
so, thats number two reason kenapa i am totally bummed rite now.
kalau nak diceritakan kenapa saya ada feeling macam ni today, sila tengok kalendar and check today hari apa?
kalau anda tahu, sumpah! anda seorang genius!
but, i doubt it that u can actually guess why exactly im like this today.

p/s: im sorry dude! muka bukan nak mintak penumbuk..tapi nak mintak kene langgar lori...wtf??

1 comment:

  1. aku tau muke yg sebagaimana. tp hari ni 20hb. tapi post ko bertarikh 19hb. so yg mana satu?

    wadehel la wei?

    ReplyDelete