Saturday, June 20, 2009

~head crashing, heart jumping~

melihatkan tjuk di atas, keeps people wonder...wha the hell happen daya?
jawapannya...takde apa..im okay..saje nak jadi drama queen sekejap.
the fact is..my head is spinning.
my heart is aching.
my stomach start growling.
sebenarnya...im studying with my frens rite now...in a slow motion time that only some people understands.
saya rasa saya tak boleh fokus walaupun seminit sebab ada saja yang menganggu.
suara-suara D and B yang agak high pitching..memeningkan kepala ini...tapi at the same time, rasa aman dan damai dengan suara ini.
B dah mula meragam dan ingginkan lagu hindustan berkumandang.
D pula mula merengek bila latihan yang dibuat tidak mendpatkan hasil yang sama dengan jawapan tutorial.
sungguh tensen saya dibuatnya.tapi, apalah erti kehidupan jika tiada bunyian ini dalam hidup.
saya mula rasa yang saya dah mula off track.
D n B mula gaduh sikit-sikit and im enjoying the moment with them.
last but not least, D and B...gudluck for finals!

1 comment: