Saturday, August 28, 2010

.PLEASE STALK ME, U MADAM STALKER.

dear stalker,
are u so damn pathetic that u actually wanna know about me?
wanna know about a person that u claimed u hate so much?
then, kenapa baca my blog?
dun u think its kinda pathetic?
how i know u're reading my blog?
hish...i know la...a little birdie told me.

what makes me wanna laugh all day is how u actually google me!
makes me macam orang famous pulak...yang kamu harus meng'google' untuk mecari di manakah blog saya.
kamu kata kamu benci saya.
jelik dengan perangai saya.
saya sudah mati bagi kamu.
bla bla bla.
tapi, kamu rupa-rupanya masih berminat ingin tahu mengenai kehidupan harian saya.
sungguh comel kelakuan kamu.
tapi, tidak mengapa wahai stalker ku yang setia.
saya ada sedikit bangga dengan kelakuan kamu sebab saya TIDAK pernah mahu tahu mengenai kamu dan kawan-kawan kamu.
hanya satu sebabnya.
saya sudah tidak kene mengena dengan kamu.

orang selalu tanya, apakah perkara yang paling saya regret sepanjang 25 tahun ni,
jawapannya adalah berjumpa dan berkawan dengan kamu.
jika saya ada butang 'rewind', saya akan delete segalanya.
jangan salah anggap, saya tidak benci kamu,
tidak sama sekali, sepertimana kamu membenci saya.
saya tiada masa yang banyak untuk membenci kamu atau mengambil tahu pasal kamu.
saya cuma berharap kamu bahagia dengan apa yang kamu ada.
saya berharap dan berdoa kamu berhenti menganggu saya.
kerana saya tidak pernah sekalipun menganggu kamu.
saya minta kamu berhenti bercakap pasal saya ketika kamu berkumpul bersama konco-konco kamu.
saya sudah tidak buat itu semua.
berjumpa hanya semata mahu mengata dan mentertawakan orang lain.
saya sudah dewasa.
tiada masa.

p/s: kawan-kawan saya kini lebih menghargai saya. dan saya juga sedang belajar menghargai mereka dengan sepenuh hati.

No comments:

Post a Comment