Thursday, February 4, 2010

APA ITU PERASAN?

semua orang kata yang perasan dan gedik itu adalah sama...
percayalah..ia tidak sama!
according to my observation...perasan itu adalah sangat la harus dijauhkan~
macam mana kita nak kesan seseorang itu perasan :-

1)setiap akhir kata diakhiri dengan senyuman yang minta pelempang dengan sambilan ayat 'tahu takpe..dah ramai sangat yang cakap macam tu..pening kepala aku'

2)kita baru cakap yang boyfren/girlfren dia cantik/hensem, dia da cakap 'tengoklah siapa pasangannya' *aku hanya mampu urut dada je bila ayat ni terpacul dari bibir mereka*

3)bila dia kata yang tiada siapa yang boleh lawan cantik/hensem dia.

4)self proclaim bahawasanya sesiapa yang dapat dia adalah sangat beruntung.

5)mengatakan bahwa orang-orang di luar sana cemburukan dirinya bila dia dapat tahu ada orang kutuk pasal dia.*nasihat dari aku, kami bukan cemburu, kami MELUAT!*

6)bila ada random people tegur kawan dia, dia akan kata 'ya allah, dia nak kenal dengan aku sebenarnya tu.' *believe me, bila da sampai tahap ni, silalah lempang kawan anda itu laju-laju*

7)bila ada orang pandang dia, dia akan kata ' pleaselah, baru aku pakai macam ni da pandang macam tu sekali, kalau aku dress up, mcm mana pulak agaknya? mahu langgar tiang..hahahaha'
*aku sudah termuntah dalam mulut*

8)telefon berdering dan sebelum dia angkat dia akan kata 'kenapalah busy sangat aku ni.banyak sangat orang nak kenal..hihihihi' *tidak!aku sudah pengsan!*

9)when people trying to be nice...senyum pada dia...dia akan kata 'please!cermin muka dulu sebelum nak senyum dengan aku.' *aiyooooo!smile pun salah ke?*

10)bila berulang kali mengatakan dirinya itu mirip artis-artis luar negara dan dalam negara. *tsk..tsk...air mata darahku sudah keluar*

No comments:

Post a Comment